loading...
پاتوق (همه جوره)
یلدا بازدید : 99 شنبه 13 اردیبهشت 1393 نظرات (4)

یه روایت هست که میگه :

.

.

.

.

.

.

.می بینم که مومن شدید دنبال روایت می گردید

تا دیروز دنبال پستای +18 و خاک بر سری بودین

حالا شما هیچ آخه به من میاد روایت بگم

 

 

بقیه در ادامه مطلب

 

 

 

چهار طرف اتاقم عنکبوت تار بسته

منم ازشون به عنوان سیستم پدافتدی علیه پشه ها استفاده میکنم

یه همچین هم زیستیه مسالمت آمیزی داریم با هم

 

 

 

رفتم نمایندگی ماشین به مسئولش میگم فرمون ماشین زیاد صدا میده چکار کنم؟

میگه صدای ظبط رو زیاد کن

من :ا

خود مسئوله :ا

همچنان من :ا

 

 

 

دو نوع مرد داریم :

مردی که موبایلش قفل داره

و مردی که وقتی مسیج براش میاد میگه عزیزم من دستم بنده میشه برام بخونیش؟

امیدوارم دومی نصیب هیچ کس نشه !

چون صد در صد یه گوشی مخفی داره که خیالش از همه چیز راحته

 

 

 

کتلت چیست؟

نوعی کباب کوبیدست

فقط خستس

خسته ! می فهمی؟ داغووووووونه

 

 

 

 کشاورزی مشغول پاشیدن بذر بود

.

.

.

. دختر مغروری به او رسید و با تکبر گفت:

.

.

بکار

.

.

.

بکار که هر چه بکاری ما می خوریم

.

.

کشاورز نگاهی به او انداخت و گفت :

دارم یونجه می کارم

 

 

 

 

 

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط ailar در تاریخ 1393/02/21 و 21:13 دقیقه ارسال شده است

خخخخشکلک
پاسخ : شکلک

این نظر توسط mojtaba در تاریخ 1393/02/21 و 20:55 دقیقه ارسال شده است

شکلک خخخخخخخخ

یلدا خودتی؟
پاسخ : سلام داداش آره از وبم خوشت اومد؟

این نظر توسط علی در تاریخ 1393/02/18 و 18:37 دقیقه ارسال شده است

سلام من سئو سایتم رو صد در صد کردم .... میخواسم بگم برید توی این سایت میزان سئو سایتتون رو بفهمید..http://chkme.com/page-seo-tools
پاسخ : سلام اوکی ممنون که اطلاع دادین حتمآ سر میزنم

این نظر توسط ثامن در تاریخ 1393/02/14 و 22:31 دقیقه ارسال شده است

والا من همیشه دنبال روایتم اولین بارم اومدم تو وب شما
اما در کل باحاله موفق باشی


کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
سلام داستان زندگیم و مطالب جالبی قراره تو این سایت گذاشته بشه امیدوارم خوشتون بیاد

براي اطلاع از آپيدت شدن سایت در خبرنامه سایت عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود در ضمن از تمامی موضوعات دیدن کنید


برای هم خاطره بنویسیم شاید سال ها بعد در گذر جاده ها از کنار هم بگذریم و بگوییم : این غریبه چقدر شبیه خاطراتم بود
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 101
  • کل نظرات : 245
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 14
  • آی پی امروز : 18
  • آی پی دیروز : 17
  • بازدید امروز : 29
  • باردید دیروز : 29
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 10
  • بازدید هفته : 126
  • بازدید ماه : 489
  • بازدید سال : 5,924
  • بازدید کلی : 59,249
  • کدهای اختصاصی